تحولات لبنان و فلسطین

دور چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا در حالی برگزار خواهد شد که تیم های قطر و امارات تلاش می کنند به ایران و ازبکستان برسند و مانچینی و برانکو برای فرار از بحران می‌جنگند.

برنامه دور چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶؛ آخرین فرصت مانچینی و برانکو در گروه مرگ / کانگوروها میزبان سامورایی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، دور چهارم از مرحله سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ فوتبال امروز سه شنبه ۲۴ مهر با برگزاری ۹ دیدار برگزار خواهد شد و در مهم‌ترین بازی‌ها استرالیا میزبان ژاپن خواهد بود و تیم ملی ایران هم در امارات از قطر میزبانی خواهد کرد. همچنین روبرتو مانچینی و برانکو ایوانکوویچ که تحت انتقادات زیادی قرار دارند به مصاف حریفان می‌روند.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

* ژاپن - استرالیا؛ ۱۴:۰۵
* کره جنوبی - عراق؛ ۱۴:۳۰
* چین - اندونزی؛ ۱۵:۳۰
* ازبکستان - امارات؛ ۱۷:۳۰
* قرقیزستان - کره شمالی؛ ۱۷:۳۰
* ایران - قطر؛ ۱۹:۳۰
* اردن - عمان؛ ۱۹:۳۰
* فلسطین - کویت؛ ۱۹:۳۰
* عربستان - بحرین؛ ۲۱:۳۰

روز حیثیتی مانچینی و برانکو در گروه مرگ/ برنامه دور چهارم مسابقات

گروه A؛ تلاش قطر و امارات برای رسیدن به مدعیان

در این گروه که تیم ملی کشورمان هم حضور دارد از ساعت ۱۷:۳۰ دو دیدار برگزار می‌شود. تیم ملی ازبکستان که صدرنشین گروه است میزبان امارات خواهد بود. ازبکستان در بازی آخر خود برابر تیم ملی ایران به تساوی بدون گل رسید و امارات هم در حالی که تا دقایق پایانی بازی از کره شمالی پیش بود در نهایت به تساوی رضایت داد.

همچنین از همین ساعت تیم‌های قرقیزستان و کره شمالی رو در روی هم قرار می‌گیرند. قرقیزستان در بازی آخر خود با نتیجه ۳ بر یک مغلوب قطر شده بود.

از ساعت ۱۹:۳۰ هم تیم ملی ایران در امارات پذیرای قطر خواهد بود. تیم ملی ایران در جدول این گروه ۷ امتیازی است و به دلیل تفاضل گل پایین‌تر نسبت به ازبکستان در رده دوم قرار دارد. قطر هم با ۴ امتیاز و به دلیل تفاضل کمتر نسبت به امارات چهارم است.

روز حیثیتی مانچینی و برانکو در گروه مرگ/ برنامه دور چهارم مسابقات

گروه B؛ دوئل کره جنوبی و عراق

در مهمترین دیدار گروه B از ساعت ۱۴:۳۰ تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان عراق خواهد بود. این دو تیم با ۷ امتیاز در رده‌های اول و دوم گروه قرار دارند و در صورتی که هرکدام از تیم‌ها بتوانند ۳ امتیاز این بازی حساس را کسب کنند گام بلندی برای رسیده به جام جهانی خواهند برداشت.

تیم ملی اردن هم از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان عمان است. اردن با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و در صورتی که نایب قهرمان جام ملت‌های آسیا بخواهد شانسی برای صعود مستقیم به جام جهانی داشته باشد باید بتواند در این بازی از سد عمان عبور کند.

تیم‌های ملی کویت و فلسطین هم از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم در انتهای جدول گروه قرار دارند.

روز حیثیتی مانچینی و برانکو در گروه مرگ/ برنامه دور چهارم مسابقات

گروه C؛ مانچینی و برانکو به دنبال فرار از بحران

در گروه مرگ انتخابی جام جهانی هم از ساعت ۱۴:۰۵ تیم ملی ژاپن میزبان استرالیا است. ژاپنی‌ها با کسب ۳ پیروزی از ۳ دیدار قبلی خود نشان داده اند جدی ترین مدعی صعود به جام جهانی هستند. استرالیا هم در کنار عربستان و بحرین تیم‌های ۴ امتیازی گروه هستند.

تیم ملی فوتبال چین هم با هدایت برانکو ایوانکوویچ که نتایج بسیار بدی گرفته است و با ۳ امتیاز در قعر جدول قرار دارد از ساعت ۱۴:۳۰ میزبان اندونزی خواهد بود.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس این گروه، تیم ملی عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ پذیرای بحرین خواهد بود. عربستان با هدایت روبرتو مانچینی نتوانسته است نتایج مطلوب خود را کسب کند و شاگردان این سرمربی ایتالیایی امیدوارند با پیروزی از دیدار خانگی از بحران خارج شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.